Vi lär oss aldrig...

Bara för att det varit varm i fredas och lördas så tror jag Asse och jag hade förhoppningar om att det skulle vara det igår och idag med... Men nej det slutade båda gångerna när vi gick ut och fota att vi frös tårna av oss och Asse tappa rumpan sa hon! Bilderna från igår e på Asses brors kamera så de kommer någon annan gång...Men en fin histora kommer nu! Jo det var såhär att vi cyklade till en kulle där vi skulle dricka te och fota lite men vi fotade på vägen i stället och när vi till slut kommit fram till ett staket som vi skulle över tar vi alla våra grejor. Det var verkligen massa saker... Termos med vatten, te, socker, mjölk, grädde (Ja till teet, supergott faktiskt), massa filtar å sånt.... Sen skriker Asse helt random "Aj". jag trodde inte det var något allvarligt men när jag kollar på Asse ser jag inte en norlam Asse, utan en livrädd Asse som nästan har panik. Och så säger hon med låg och skrämd röst "Jag kände att det stack till och sen blev det varmt.....". Jag fattar ingenting tänkte först at hon blivit stucken av en pinne. Men nej DET trodde inte Asse för hon trodde det var en orm och fick panik! Sen märker vi att termosen läckt.... Hmm Asse hur kan man tro att varmt vatten är en orm? Fast jag måste erkänna att jag började tänka i lite likanande banor som småkryp som bits å så.....
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Asse

jag har faktiskt ett stort sår eller brännmärke där nu :(

men annars så hade vi det fint och kallt :D<3

2012-03-06 @ 00:14:24
URL: http://trassligarodatradar.blogg.se/
Postat av: Olivia

Du har blivit så duktig igen på att blogga!! HIHI :D <3

2012-03-06 @ 13:55:08
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0