Gott och blandat :)

Två fredagar sen var detta. På katte när man käka lunch med Emma! Gillar den fina traditionen :)
.
.
Hehehe.... Ja om mankollar i vänstra hörnet ser man beviset på hur tysta vi var.... Hankollar inte alls konstigt på oss. Tror faktiskt han leta efter en bok för vi var i biblioteket. Det låter mer troligt tycker jag. Så det så!
Jennie och jag påvår fina promenad!
Man blir lite sådär lycklig av att se vitsippor!
Ja och så var det slut på vår lilla "vandring" Nu kommer lite bilder som jag inte hunnit lägga upp från när Asse och jag fota lite!
.
.
.
.
Fotograf: Asse (hon tar ganskamånga av minabilder)
Denna har hon oxå tagit :D
.
.
.
När Asse färgade minutväxt och vi sentog i röd inpackning! Fösta gången Asse färgade någons hår så jag lärde henne.... Det tog VÄLDIGT lång tid. Efter en halvtimme hade hon gjort halva håret.... Då tog jag över hehe, menkul var det iaf!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Olivia

älskar oss, älskar dig <3<3

2012-03-22 @ 21:36:29
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: Sara

Alltså, hade man inte känt emelie hade man ju trott att hon är galen. helt galen!! på alla bilder liksom :P

2012-03-22 @ 21:36:29
URL: http://fromtheheartofsara.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha, vem vet, jag kanske är det lite XD

Aww, kommer sakna våra fredags luncher, min sötis Blondy<3<3<3

2012-03-24 @ 19:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0