Trött i skallen kan man kalla det

Känner att jag borde blogga, men orkar inte. Vill inte. Ska inte? Ja jag borde kanske inte blogga ändå. Är för trött för att skriva något vettigt! .....Ja det var just det som snurrade runt i hjärnan på mig för några minuter sedan och ja tydligen så slutade det med att jag skrev ett inlägg. Just nu har jag inte har någon aning om vad jag ska skriva....Hjälp vad saker kan vara komplicerat ibland! Känns lite onödigt att jag skrev allt detta skitet men men....det är ju minst lika onödigt om jag skulle ta bort det. Allt är Asses fel hon sa att hon skulle blogg och då tänkte jag att jag oxå skulle göra det och ja Asse sov nu!♥
Neeeeej just nu hör jag surrande i rummet. Det hörs som en mygga, men snälla låt det inte vara det!! Ett tecken för att man ska sova: När man kollar på datan, kommer in i sin egen värld och inte ser något!
Heheh sjukt flummigt inlägg godnatt!
Förresten så hade jag en riktigt mysig familjedag idag! Vi bowlade och bästa jag vann såklart överlägset :) Det är faktiskt sant jag tror aldrig jag fått så bra poäng! Fick antingen 134 eller 136 kommer inte ihåg riktigt..... Sen fikade vi och hyrde Something Borrowed 
En bra film som var både lite förutsägbar men ändå oförutsägbar och det gillar jag när man tror man vet vad som kommer hända men så händer något annat fast det var inte helt så det var i denna filmen men, men det var bra iaf ;-) NUU ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0