Min enda läsare när jag inte skrev några inlägg, Asse har du ett liv?:)

Söta Asse har skaffat blogg, tryck här för att kolla på den:D
Om man skulle denna dage med ett ord skulle det nog vara socker!
De flesta bilderna här från idag är tagna av Asse, men några måste jag Emma eller olly tagit...... :D
.....tja om man bara tänker på denna det är liiiite omöjligt att ta denna själv ;)
Underbart söt min!
Försöker ha nagellack på naglarna för att jag ska sluta bita på naglarna..... vi får se om det hjälper sen.....och ja som man ser på bilden så har min mobil också fått lite nagellack på sig fast det var ett tag sen!
Fina emma i sin söta mössa!
Hahah Emma bli inte våldtäcktskvinna när du blir stor, kan du lova det?
Vi lyckades att få en bild med alla på hihi :D
Älskar denna bilden så sjukt söt bild med två söta personer!
Jag tror det är en vaniljbulle under allt florsocker men det är lite svårt att se... ;)
Emma som är väldigt fascinerad av sitt finger?
Emmas konstiga bakelse med översaltade popcorn över.... fast popcornen var nog inte helt körda här :P
KNAS!!
Efter detta blev det krig........Det kommer nog vara vi som startar 3e världskriget någon gång men som tur var så var vårt vapen florsocker denna gång ;)

Kommentarer
Postat av: Lucia

Så gulliga bilder,hihi :)

Kram

2012-01-06 @ 11:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0