2011:s sista dag

Nu har jag fått tillbaka min kamera så måste jag såklart visa bilderna jag tog innan den fick bo hos Emma ett litet tag. Och det var då jag av andledningen till att vi skulle dygna gick upp klockan halv 9....Hm som blev väldigt misslyckat eftersom alla var så trötta eftersom vi gick upp så tidigt! Men dagen blev allt annat än misslyckad och den började till och med bra trots att jag gick upp tigigt och var trött för när jag gick ut såg och massa underbar frost jag jag var såklart tvungen att leta reda på min kamera och ta foton uppifrån på ovanvåning där jag öppnade fönsterna stooort för att kunna fota! Sen så kunde jag inte heller låta bli att ta ännu mer foton påväg till Asse heller där vi åt obojmackor!! hihi supergott och sen kollade vi på barn filmer och bakade såklart hahah :D Resten har jag nog redan skrivit om ;) Men iaf så här kommer bilderna från mina fönser och på min lilla vandring till Asse när det var soluppgång och allt!! :D♥
........ vet inte alls vad det där är, en knotig sak iaf!

Kommentarer
Postat av: Lucia

Vilka fina bilder ;) du är duktig på att fota.

Kram :)

2012-01-06 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0