å så var man 5 år igen :)

Detta är från samma dag då det var inspark så det är därför jag är utklädd! På bussen hem (detta var i fredas) så träffade jag Jennie som jag skrämde hahah hon såg först inte att det var jag sen så tja såklart..... var är mina nycklar?? och det kommer jag såklart på när jag ska låsa upp cykeln så jag hängde med Jennie hem fast bara lite pga det (jag visste ju inte om någon var hemma) men mest för skojs skull ♥
Men detta betydde ju att jag inte duschade innan dansen så jag såg lite halft galen ut när jag dansade!

Sötaste luna och leo! Detta kan man kalla kärlek (iaf från hunden Leos sida, luna tyckte nog han blev jobbig)
Baota-mega bubblor i malmö med svärd-liknane sak, det var super mysigt och kul! 2 små killar fångade bubblorna(as-sött), nån kolla konstigt på oss men det sket vi i :D fast det var lite creepy när en man gick fram och berättade att han var norsk, att han hade druckigt lite och att han ville kolla på oss när vi blåste.... :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0