halloween-mys!!

Idag ska jag till Emma och träffa TCO (TCO är en förkortning på The Choosen Ones eller bara Taco) och det blir massa halloweeenfest :D Jag kan bara gissa hur galet det kommer bli med skräckfilm ooch allt! Jag ska klä ut mig till Voldermort (som jag inte kan stava till...men men) som tar sånt där elexirdrycksgrej som var med i någon tidig film typ 2an aja back to the point och då ska voldermort ta sånt så att han ser ut som Harry Potter så jag ska vara båda! det där lät nog klyddigt.... Detta fick mig att komma på att jag måste se sista filmen annars blir Emma och Olly sura!

Bella ville oxå ha kul vid halloween och allt.... och så kollar hon upp på mig så oskyldigt! Nä det var faktiskt inte Bella det var fåglar, det var säkert äckliga kråkor!
Förresten igår så var Agape ute i skogen långt borta från allt hos Genarpsfolket och påvägen dit i bilen var Emma heeelt galen, Sara(som körde) och hon slogs, Olly och jag var bara allmänt flummiga och mitt i bilen satt Ollys kompis Tor som måse undrat om vi var människor eller vilda apor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0