cupcakes a la Asse

Idag träffade jag Asse igen :D
Vi skulle ses vid halv 2 men flyttade upp tiden för att ingen av oss var i ordning! Sen när Asse kommit till mig planerade vi vad vi skulle ha i våra cupcakes och skrev upp hur mycket vi skulle ha av varje ingrediens.... Det tog väldigt lång tid kanske 2 h men vi gjorde faktiskt 5 sorter eller det blev nog flera ;)

Sötaste Asse här i mitten :D
Snyggaste Asse och jag! ♥
Chokladmuffins med äpplebitar i och med smörkolatopping över! Har inte smakat dem ännu men smörkolatoppingen var verkligen supergod!!
Asse med karamellfärg och det var just efter detta som vi kom på att det inte gick bort.... Med bara vatten, men som tur var gick det med massa diskmedel :D
Imon ska de dekoreras!
Bilden längst till höger visar hur mycket kladd krävdes för att Asse och jag skulle räkna ut vad vi skulle ha i alla
Imon kommer fler bilder eftersom vi inte blev klara med alla cupcakesen så vi ska göra klart dem i morgon!
Och nu ska jag faktiskt sova.... Eller jag måste äta och bortsta tänderna först och imon e det nyårsafton!!! Gonna be sooo awesome!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0