surprise!

Igår så fylde söta Olivia 15 år, massa grattis till henne :D
Emma och jag orienterade oss fram med hjälp av Majas beskrivning ända fram till Olivias klassrum! Där överraskade vi henne och drog ut henne till en gräsplätt där vi alla (Olivia, Emma, Maja & jag) käkade glass på en liten filt :D♥ Det blevlite kallt men super mysigt!
Det var så kul att se Hennes min när vi kom, hahah och alla kollade konstigt på oss när vi skrek och kramades xD
Massa flummisar ♥
När solen väl visar sig så fick vi kisa med ögonen!
Det finns en lång fin historia HÄR på Olly, Emmas & min blog och lite fler bilder! <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tack tack tack för allt igår! :D<3

Btw jag äääääälskar din nya header och design!!:D

2011-08-20 @ 11:48:23
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: Emilia

Kul att du gillade det ;)

Tack :D <3

2011-08-20 @ 15:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0