sommar eller vad??

Fredag idag men heelt ledig!! har egentligen bara 2 lektioner på fredagar och en var inställd och sen så fick vi jobba hemma på den andra hehe... som om det kommer bli av!
Det är helt sjukt varmt, jag kunde nästan gå ut i t-shirt, så härligt :)
Åt onyttig frukost ute med Bella och sen fick jag syrran att gå ut. Vi tog med kameran och hade det riktigt mysigt.
.
.
.
.
.
Carro, så sjukt söt... Hon försöker titta men solen bländar henne!♥
.
vi e som vi e.
.
.
Vissa säger K special eller vilka flingor det nu är e en perfekt start på dagen, men jag håller inte med.... Detta var en perfekt start på dagen. Nu ska jag bara städa lite sen ska jag sticka in till lund och försöka hinna köpa en tröja och ett par byxor. Sen drar det iväg till katte för att möta emma! Sen joj, sen tårttävling på agape.... Ohjälp vilken dag! Gonna be awesome :D Föresten man borde kanske äta lunch snart?? obs det ska in i min fina planering det med... Tror det får bli nu för jag e riktigt hungrig. Nästa: äta paj med syrran!! PUSS PÅ ER♥

Kommentarer
Postat av: Emma

MILLA BLOGGAR!!! Ihhhhh :D<3<3

Hade det über mysigt med dig idag sötaste!! :D Vår tårta var lätt bäst på tävlingen :D<3

Jätte fina bilder förresten!:)

2012-03-03 @ 00:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0