Alltid glass

Vaknade faktiskt halv 11 idag! känner mig väldigt duktig fast gick inte upp förrän 11 men ja det är inte det som e det viktga. Sen skulle jag träffa Hanna nere i centrum klockan 12, men ja såklart så var inte min cykel hemma! undrar var den e...... ah tomorrow's prroblem! Iaf så fick jag gå istället men det gick bra ändå och sen handlande Hanna och jag Ben and Jerry's och efter att ha gjort utslutningsmetoden så blev det Half Baked. Riktigt mumsigt, alltid lika gott med glass! Vi gjorde en knasig bild med insperation "2012" och jag fick hjälp med bloggen som fuckat up sig lite.... och nu vet jag hur man får bilder som bakgrundsbild så nu har jag denna som jag tog i somras i mindre och massa så det blir som ett mönster :)
Det blev inga bilder idag men här är massa härliga bilder från i somras då vi sågs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0