Puff puff

När Asse och Milla är på agape är ingen trygg.... Men även denna gång överlevde det ;) Vi lagade spagetti och kötfärsås och det slutade med att vi köpte både blåbär och hallon fast i två olika påsar för att kilopriset var billigast så.... Men ehm det kanske inte var det smartaste ändå för det blev massa bär! Men det e gott det.  Sen kom det in en random snubbe och gav oss ett bröd..... Han sa något med att det inte fanns plats i frysen där nere så nu e hela agapes frys fylld med bröd!!

och här har jag en riktig kluring som bara Asse fattar:
Asse & milla + popcorn + det man inte kan leva utan = puff, puff, pang!
Imon blir det bakning :D Detta är ett påhittat recept av mig och Asse sen i somras som jag inte kommer ihåg om det borde skrivits upp eller inte, men jag tror de blev helt okej! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG FÖRSTÅR :D

hiihihi<3

2012-01-02 @ 04:53:51
URL: http://trassligarodatradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0