När man är borta glömmer man nästan allt underbart som finns hemma

Dagen efter då jag kommit hem från Trysil. Var påväg till kyrkan där jag träffa Asse, Olly och Amanda! Det var helt galet att träffa dem igen vi ville bara skrika men gudstjänsten hade börjat.... hehe! Och äntligen fick jag krama Amanda som stack en dag tidigare från lägret för att hon var magsjuk, stackaren!
Det är verkligen som i låten "hurtful"-"You don't know what you got 'til you're missing it a lot. I had to go throw it away" Fast jag åkte bara bort ett tag så kanske inte. Men man uppskattar allt man har mycket mer!
Och såklart så gick Asse & Milla in på Malmborgs (inte konsum men ändå.....) och köpte knasiga saker till vår fina bussfärd hem!

Detta är då det vi åt på bussen! Bullar med grädde och vit sirap som skulle efterlikna semlor. Det var inte direkt likadant, men det var supergott, har verkligen saknat våra bussresor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0