Raketer!!

Jag lämnade kameran inne för jag vet att det e svårt att fånga raketer för först kommer det en raket från höger och sen en från vänster och det blir inga bra bilder..... Jag får inga iaf för jag har så dåligt tålamod med sånt haha!
Dessa bilderna är från Tossa (som ligger i Costa Brava, Spanien) i sommras och dåvar alla raketerna samlade framför en borg och raketerna var så sjuukt stora, har aldrig sett så vackra raketer i hela mitt liv! Fick med lite på bild men jag höll bara kameran i upp mot raketerna och klickade lite för jag ville se på riktigt hela tiden :D
Det blev så sjukt rökigt av alla raketer och när man kollade ut över havet sen så såg det likadant ut, rätt häftigt ;)
Här var det en väldigt annorlunda raket som var sjukt fin och helt klart min favorit, man kanske ser att det är efter det spängts på bilden.... men nä ah tänkte förklara hur det såg ut men n det är ju helt omöjligt, jag et inte ens om jag minns det rätt! Men fint var det iaf;)
.
OCH JA HÄR KOMMER LITE FLER BILDER FRÅN TOSSA:
Denna bilden är faktiskt tagen uppe ifrån borgen där raketerna sköts framför :)
Detta är då en liten vik på andra sidan om borgen där vi oxå badade någon gång :D
Och ja detta är uppe bland lite klippor
Jag och syrranuppe bland bergen bredvid borgen ♥
....även denna är tagen där fast mycket längre ner vid vattnet :)
Haven e djupt, havet e djupt... nere på botten här e det toppen lyssna och njut! fick det på huvudet helt random! Fast här ser det ganska grunt ut men i tossa blev det djupt direkt bara man gick ut 2-3 meter så bottnade man inte längre!
Nu ska jag vara duktig och läsa så jag klarar mitt nyårslöfte att läsa första boken i Cirkeln och Hungerspelen och sen blir det godnatt ;) .....kanske, lär vara uppe längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0