Kan de inte bara dö??

Igår hörde jag en mygga surra. Och nej jag kunde inte låta den vara utan dödade den :) Det känns så sjukt bra efteråt..... Det där lät inte riktigt friskt eller bra! Men sen nu imorse så hörde jag en til mygga. Vad är deras problem? Det är vinter!! Det där var det jobbiga så nu tycker jag att jag borde berätta något kul! Jaghar överfört ina mobilbilder till datan (inte jätte bra kvalité men men!) och här är några bilder:
Detta är den första dockan jag klippte.... De gav oss riktigt fula dockor och sa "klipp hur ni vill" Hahah min hade från början en riktig 80 tals frilla och var korthårig uppe och resten långt så det kunde ju inte bli mycket värre! Skulle gjort helt annorlunda om jag klippt den nu! Hahah igelkott??
Här började vandringen mellan skog och vatten...... Eller med ett annat namn från Lund till Dalby som tog 6 timmar och nej, det ska det inte göra. Men vi fikade väldigt mycket och fotade! :)
Asse och jag med våra donkan balonger.... Just gått förbi spyken.....
Min vackra hemmagjorda väska :D
Ja som sagt en av alla anledningar det tog så lång tid... :P
någon stans på vägen!
Uppe i tröden satt sniglar....
..... och Asse!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hoppas verkligen inte myten om att ens skugga eller spegelbild visar vem man egentligen är.....isånna fall är jag ganska körd!
.
.
.
Kulturnatten måste detta varit ;)
När amanda och jag fotade lite i regnet :)
.
Pizza/ bullar fyllda av bär och choklad :)
Ja så såg den ut när man köttat den lite!
.
H&M med Annika :D
.
Vi kollade hur jag skulle se ut i kort hår och lugg... Ehm inte jätte lyckat men ändå :)
Emmas och min supergoda glass som vi la i marabou daim och chokladsås i! Fast sen slängde någon den :(
Resten av bilderna får komma sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0