Höst!

Man kan antingen tänka "åhh nej nu blir det kallt och mörkt" eller så kan man kolla ut och se alla fina färger! Och på tal om färger så är jag brunett nu och har varit det sen i förrgår :D Det tog ett tag att vänja sig och när jag kollade mig i spegeln tog det någon sekund innan jag fattade att det var jag men jag är nöjd och det har jag att tacka Louise och Charlotte! Jag har varit blond i hela mitt liv så tänkte det var dax med en förändring plus att nu kan jag köra med blondinskämt så se upp alla blondiner!!
Tyvärr så kan jag inte säga att kag länner mig det minsta smartare men Emma bytte mitt smeknamn från blonda Milla till kinder-ägget...Hmm inte snällt fast Annika hjälpte mig att ge tillbaka igår tack, tack :D Sånt är livet om man bor på landet Emma!
I fredags/ igår var det ett roligt och mysigt agape och jag var helt död efteråt, vi somnade nästan till och med!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0