Saknade soldedgångar

Saknar verkligen värmen, att kunna gå ut utan jacka, solen och solnedgångarna! Nu e det så kallt men min onepiece, te och fin vänskap får hjälpa mig igenom även denna vinter! ♥
På en promenad med min kamera som då var väldigt ny!
Detta är väldigt nära mig uppe på Dalbykullen där jag bor och är fotad ut över till lund/malmö
Även denna bilden är tagen samma dag ;)
Kommer ihåg att himlen gick från att vara såhär oragne till helt rosa som på nästa bild under, riktigt mysigt!
.
.
Nej det är inte två solnedgångar det är en liten sjö under som den är speglad i.
Fotona som ser ut att vara spegelbilder eller vad man nu kallar det är tagna ute på landen hos emma nära hennes hus, ett underbart fint ställe!
Här har vi en bild som är från Lund ute på gunnesbo ute i åkern. Nog ett av de mysigaste ställena som finns och stället "byggdes" av Olly och mig. Eller ja vi plattade till det lite så vi kunde sitta där ;-)
En solnedgång från ett flygplan över molnen! Kommer ihåg att jag först satt på rätt sida för att se solnedgången och var glad över det men sen efter en stund så svängde flygplanet... lite snopet! Men min morbror som satt på andra sidan hjälpte mig med en bild iaf ;)
I tossa (spanien) uppe i borgen på en resturang :) världens finaste utsikt!
Detta är faktiskt ingen solnedgång för den är tagen halv 6 på morgonen ungefär tror jag. Amanda och jag var så duktiga så vi gick upp så tidigt.... När vi kom tillbaka hem så planerade vi att baka allt från frukostbullar till bamsekakor men vi somnade fast vi gjorde mumsiga chokladbiskvier när vi vaknade igen :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

Saknar den åkern... Det var så himla fint där <3

2011-12-31 @ 12:53:36
URL: http://barabubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0