Mitt första inlägg!

I förrgår hjälpte Olivia mig att skaffa en blogg! Hon, Emma och jag har även en blogg tillsammans klicka gärna ->här och kolla in den :)
Oliva och jag var även på nova och shoppa lite. Vi bröt tillsammans vårt löfte om att inte shoppa på en och en halv månad :D Det är knasigt hur beroende man kan bli av att shoppa!
För ovanlighetens skulll så hade jag inte med min kamera......Men här kommer två bilder från en annan gång vi sågs:
Jag tog svartochvita bilder eftersom man alltid hade det förr i tiden och detta var någon månad sen-förr. Lite klyftigt tycker jag hihi ♥
Det stället vi var på är nog ett av de mysigaste ställena som finns!! ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Awww, tycker om de bilderna! ;D

2011-08-17 @ 17:36:41
URL: http://barabubbel.blogg.se/
Postat av: Emilia

hhiih jag med :D

2011-08-17 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0